Leveringstid til GLS Pakkeshop

Leveringstiden når du handler på  https://ropeofdope.dk er 2-3 hverdage.

 

Levering med By-Expressen

 

Levering med By-Expressen i København (K, V, Ø, N, S, NV, FRB) og ordren skal bestilles i tidsrummet 08:00 – 15:00 på hverdage og 09:00 – 12:00 på lørdage. 

Ved bestilling skal du indtaste leveringsadressen, hvor du befinder dig de næste 3 timer og når buddet er fremme skal du være klar til at modtage pakken indenfor 2 minutter. Hvorefter det vil koste 6,- pr. Minuts ventetid


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har modtaget din vare fra https://ropeofdope.dk

Forbrugeren har 14 dage til, at meddele os de fortryder købet og herefter 14 dage til at sende den købte vare retur. Fortryder du dit køb bedes du sende en email til

Hvis du fortryder et køb af en vare, er det vigtigt at du giver os tydelig besked om at du fortryder, inden fortrydelsesfristen udløber til Info@ropeofdope.dk (det er tilstrækkeligt, at meddelelsen er afsendt, inden fristen udløber) 

 

Når vi har modtaget din meddelse hvor du gør os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at fortryde dit køb og udnytte din fortrydelsesret har du herefter yderligere 14 dage til at returnere varen. 

Hvis du fortryder et køb af en vare, før varen er leveret til dig, kan du meddele https://ropeofdope.dk, at du alligevel ikke ønsker varen leveret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden, at have givet os tydelig meddelse om dette.
Varer der returneres  på efterkrav, nægtes modtagelse. 

Køb returlabels her:

https://retur.pakkelabels.dk/ropeofdope

 

Emballage og varens stand ved returnering

Køber skal sende varen i original stand med hangtags, prismærker og lignende i forsvarlig emballage, sammen med fakturaen. Sko må ikke sendes direkte i deres skokasse, men skal pakkes forsvarligt ind i en større kasse.

 

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes retur til:

 

Rope Of Dope
Æbeløgade 44, 004
2100 København Ø

 

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb tilbage du har indbetalt til os. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med, eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne i forhold til fortrydelsesretten.

Du hæfter selv for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du er velkommen til, at prøve varen på samme måde som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 
Hvis varen er brugt udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt hvilket ved fortrydelse af købet vil få konsekvenser for det tilbagebetalende beløb, aghænging af varens salgsmæssige værdi. Dvs. For og modtage hele købsbeløbt ved fortryddelse skal varen være i samme stand som hivs du prøvede den pågældende i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentligt brug!

Den eneste omkostning du hæfter for, når du fortryder dit RoD køb, er portoen for at sende varen tilbage til os.

 

Når du handler på www.ropeofdope.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af situationen.

 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Jo hurtigere du reklamerer efter, at du har opdaget manglen ved varen, desto bedre.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

 

Rope Of Dope
Æbeløgade 44, 004
2100 København Ø

 

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du, så detaljeret som muligt, oplyse hvad problemet er.

 

Brug gerne vores RMA skema her [indsæt link]. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

 

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på www.ropeofdope.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn Adresse Telefonnummer E-mail adresse  

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Workroot og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
 Når personoplysninger indsamles via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
 
 Direktøren: Casper Christensen fra Rope Of Dope har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.ropeofdope.dk er Casper Christensen. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Oplysninger afgivet til www.ropeofdope.dk videregives eller sælges ikke videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Som registreret hos Workroot har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at få indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse med ovenstående rettes til Casper Christensen via e-mail: Info@ropeofdope.dk

Klage
 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.